Gyártó: |
Plasser & Theurer |
Gyártási év: |
1996 |
Súly: |
378,10 t |
Hossz: |
117 m |
Tengelyszám: |
15 |
Legnagyobb megengedett csúcssebesség: |
100 km/h szerelvényben |
A VFW-2001 típusú átépítővonat az alábbi munkaeljárásoknál alkalmazható:
- Vágány átépítés előremenő vagy követő ágyazattisztítással
Teljesítmény: 8 talpfa/min.= 280 m/h
- Vágányátépítés ágyazattisztítás nélkül
- Vágányelőépítés meglévő zúzottkőtükörre
Teljesítmény: 9 talpfa/min.= 320 m/h
Teljesítmény: 10 talpfa/min.= 360 m/h
Talpfafajták:
Kibontás: fa; beton; Bi-Block; acél |
2,72 m hosszúságig |
Beépítés: fa; beton; Bi-Block |
2,62 m hosszúságig |
A VFW-2001-nak a beépítendő talpfa fektetőaggregátján vákuumszívó van felszerelve az anyag kímélése céljából. Ezen kívül van egy sínbefeszítő gép (SEW), amely lehetővé teszi az új sín külön beépítését. A VFW-hez tartozik továbbá egy OBW-10 az új sínek nyújtására, a befuzések és kifuzések elkészítésére, és az akadályoknál a többletkavics kikerülésére.
Maximális munkavégzési sugár: |
250 m |
Maximális túlemelés: |
150 mm |
Maximális hosszhajlás: |
25‰ |
Átmenőszélesség munkahelyzetben: |
3,20 m |
Sín dőlési lehetősége: |
+/- 10cm |
|